dinsdag 13 maart 2012

A little Story A Day/I'll give it away

Mijn vader kwam uit Schiedam. Hij kon zijn familie die daar allemaal nog woonde niet langer missen. Zo besloot hij van de ene op de andere dag dat hij terug wilde naar zijn geboorteplaats. Verhuizen moesten we dus. Vastbesloten als hij was ruilde hij een mooi huis tussen bollenveld en park in voor een bovenhuisje in de Bilderdijkstraat te Schiedam.

Alsof ik nog niet genoeg te verwerken had gekregen werd mij ook nog even tussen neus en lippen verteld dat mijn moeder negen maanden in blijde verwachting was van nog een baby. Daar wilde ik meer van weten. Ik liet mijn tante voorlezen uit het volgende boekje. Lees je mee in mijn gekozen bol.commetje?

De buitelende baby in mama's buik 




-o-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten