zondag 11 maart 2012

A Little Story A Day - I'll give it away...

Flashbag

Hoe zorg je ervoor dat je je hele leven een hoofdrolspeler blijft? Die vraag zou ik mezelf niet meer durven stellen.

Wat genoot ik in die eerste jaren van mijn leven. Ik omringde me met de liefde en warmte van een vader en een moeder. Toen besefte ik niet hoe bijzonder het was twee ouders te hebben die nog samen waren. En dan hadden we ook nog ons mooie huisje  in ons mooie "straatje" in die prachtige omgeving. Alles was in harmonie. En vooral:

Ik speelde de hoofdrol! 

Maar daar kwam verandering in. Het zou mij gaandeweg duidelijk gaan worden dat er in het leven veel rollen te spelen zijn en dat je ook wel eens genoegen moet nemen met een bijrol (een mini rolletje).

Wat ik toen niet wist maar nu wel is dat je met Mini ook Maxi kunt worden! In gedachten ga ik terug naar die tijd. Wat zou het fijn geweest zijn als ik genoegen had genomen met het kleine en mijn zoektocht naar het grote had gestaakt. Want, er zijn zoveel mooie kleine dingen die je zo ontzettend blij kunnen maken en voldoening kunnen geven. Zolang je maar Inspiratie krijgt. Zoek je mee naar de kleine Inspiraties?

Ik heb een aantal bol.commetjes gevonden op: Mini 'Lein


-o-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten