maandag 13 februari 2012

A little Story a day - I'll give it away (glimlach)

Ik vond dus al die gezichten even mooi en reageerde op alle gezichten en/of uitdrukkingen op dezelfde wijze, glimlachend. Zou je elke reactie van iemand anders kunnen beinvloeden door het tonen van je eigen emotie?  Zou dat zo werken? Ik besloot dit uit te proberen en te blijven glimlachen naar wie dan ook, ervanuitgaand dat als ik maar hard genoeg mijn best deed ook dit zou lukken.

Wat stelde ik als tweejarige al hoge eisen aan mijzelf. Ik zou een lieve baby zijn die niet huilde en schreeuwde om aandacht. Daarbij kwam nu ook nog de eeuwige glimlach.

Noot:

Je kunt je glimlach ook verbergen! Lees meer:
Nicci French/De verborgen glimlach. digitaal en direct te downloden (€ 7,99)


-15-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten