zondag 8 januari 2012

Inspiratie door Inspiratie : Het Handschrift (Leven, Liefde, Lot)

Toen ik nog niet kon schrijven vroeg ik mijn moeder of God mij kon leren schrijven
Toen ik eenmaal kon schrijven was ik verrukt.
Toen ik de schrijfoefeningen op school terug kreeg bleek er altijd het cijfer 10 op te staan
Toen ik bij de Bondsspaarbank werkte mocht ik de 1000 girokaarten schrijven in plaats van typen
Toen ik een training schriftelijke communicatie werd met geadviseerd me hierin verder te ontwikkelen
Toen ik mijn baas elke dag een relaas schrijf zei hij dat ik beter kon gaan schrijven als werken
Toen haalde ik mijn typdiploma
Toen schreef ik nimmer meer
Toen stopte mijn dochter met haar blogs
Toen nam ik ze over
En nu schrijf ik weer!


Maar hoe is het eigenlijk gesteld met mijn handschrift? En dat van anderen?

Weer een Inspiratie door een Inspiratie! Grafologie door schrijven!

Het boeit mij. Wat zicht er achter het handschrift van iemand? Welke geheimen gaan er schuil? Heb jij je eigen handschrift wel eens onderzocht of dat van iemand anders? Laat het weten en reageer onderaan dit blogbericht!

Ik ga me er in ieder geval verder in verdiepen. Het boekje Leven, Liefde en Lot heeft mijn aandacht getrokken. Van de auteur J.H. Peters.

Meer lezen en/of bestellen? Klik dan hier!

Snel & eenvoudig inzicht in de geheimen van het handschrift



2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuk je donderdag gesproken te hebben bij Bol! Vandaag je beide blogs bekeken. Met veel plezier een aantal blogberichten gelezen. Leuke blogs!

    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Wat leuk dat je mijn blogs gelezen hebt.Welke artikelen vind jij leuk/het leukst?

    Ik ga ook snel even op jouw blog http://terugnaaraustralie.blogspot.com kijken. Kon dit niet eerder doen wegens een storing op mijn netwerk. Zal je blogadres ook aan mijn neefje geven die net terug is uit Canada.

    BeantwoordenVerwijderen