donderdag 6 september 2012

A little Story A Day - I'll give it away - Spiegelbeeld




Het was stil om haar heen.
Ze bekeek haar spiegelbeeld
Samen waren ze één
Met haar werd lief en leed gedeeld

Hartstocht en passie
Verdriet en geluk
Maar, op sommige momenten
Ontbrak er een stuk

Dan vroeg ze haar Spiegelbeeld
Laat me nou eens weten
Hoe ik er voor zorg dat de mensen mij nooit
Zullen vergeten

Hoe geef ik mijn leven zin
En raak ik mijn twijfels kwijt
Ik sta er midden in
Help mij met deze strijd

Het Spiegelbeeld antwoordde niet
En wierp haar op zichzelf terug
Ze was weer alleen, met haar verdriet
En zag de lichtpuntjes niet

Dan schreef ze het op
Dit bracht haar in balans
Leven delen, dat is top
Iedereen verdient zo'n kans

Beschrijf je gevoel,
Volg daarbij je hart
Het geeft je een richting, een doel, en.....
Gedeelde smart is halve smart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten