woensdag 14 november 2012

Uit het leven gegrepen! Griep!




Zeg, hoe komt het dat je nu alweer ziek bent?
Ik heb geen idee. Alhoewel? Ik heb  iets gehoord over een griepgolf die van mens tot mens gaat. Aangezien ik er nogal veel om mij heen heb

Wat heb je voor klachten?
Het lijkt of ik een kikker heb ingeslikt en mijn stem is geschikt voor de hijglijn. Er komt alleen een hees geluid uit, onverstaanbaar.

Hoe lang heb je deze klachten al?
Te lang. Ben gewoon blijven doorlopen met die verstopte neus, hoestbuien en keelpijn

Waarom?
Omdat het leven te leuk is om een minuut te moeten missen

En nu dan?
Precies, ik mis al twee dagen van alles. De plooien van mijn kussen staan in mijn gezicht. En ben sociaal volledig geisoleerd. Wat zal ik blij zijn als ik morgen kan weer kan werken.

Weet je dat zeker?
Ja, ik mis het werk, mijn sociale contacten, mijn doel, mijn ritme, etc..En? Ik heb tot op heden de keuze hiervan geen minuut te hoeven missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten