woensdag 2 mei 2012

A little Story A Day - I'll give it away ...(Geronimo Stilton)

Thuis was de meeste aandacht voor mijn zusje. Dus, ik moest me op andere dingen richten. Ik nam het initiatief om samen met mijn vriendinnen een clubje op te richten. We noemden onszelf  (durf het haast niet te zeggen) de "Go Go Girls".

We richten het schuurtje van een van mijn vriendinnen in als clubhuis. We kochten stiften, verf, kraaltjes borduurgaren etc. en maakten tasjes, t-shirts etc. Alles werd voorzien van onze clubnaam.

We hoefden niet lang na te denken over het doel van de club. Het doel werd schrijven. We sloegen dus ook grote schrijfblokken in.

Eenmaal per week zouden we op de woensdagmiddag afspreken om te schrijven.
In de tussentijd moesten we als detectives aan de slag.

We hadden een "vlinders in onze buik" leeftijd. Alhoewel ik me er nu vreselijk voor schaam moet ik toegeven dat we dus lange tijd een verliefd stelletje uit de buurt zijn gevolgd. We beschreven werkelijk alles wat ze deden.

Meer "vlinders in je buik"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten